• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65517
+
-

تیم بسکتبال فارس حامی مالی می‌خواهد

رئیس هیات بسکتبال استان فارس خواستار حمایت بخش خصوصی از ورزش شد و گفت: تیم بسکتبال این استان امسال برای حضور در لیگ برتر نیازمند حامی مالی است. 

به گزارش تسنیم، «فریدون رئیسی» در پاسخ به این سوال که تیم بسکتبال فارس امسال در لیگ شرکت می‌کند یا خیر اظهار کرد: در صورتی که حامی مالی قوی داشته باشیم، در لیگ برتر حضور می‌یابیم. رئیسی در مورد وضعیت این هیات در 2 سال اخیر گفت: هیات بسکتبال فارس در این چند سال روندی رو به رشد و در واقع یک سیر صعودی داشته است، به طوری که در سال 97 این هیات جزو 6 تیم در رده‌های مختلف در لیگ قرار گرفته و همچنین در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی داشته است.

رئیس هیات بسکتبال استان فارس با بیان این‌که در حال حاضر هیات بسکتبال 5 بازیکن و 2 مربی در تیم ‌ملی دارد و همواره یکی از تیم‌های مدعی بسکتبال کشور است خاطرنشان کرد: هیات بسکتبال فارس در ارزیابی‌ای که فدراسیون انجام داده جزو 3 هیات برتر کشور است.

رئیسی با اشاره به این‌که این هیات با کمبود سالن ورزشی روبه‌رو است گفت: در حال حاضر، هیات بسکتبال در شیراز یک سالن اختصاصی دارد که پاسخگوی نیاز علاقه‌مندان به رشته بسکتبال نیست و باید سالن‌های بیشتری برای این رشته در نظر گرفته شود. 

وی با اشاره به فعال بودن بیش از 55 رشته ورزشی در شهر شیراز بیان کرد: اماکن اداره کل ورزش و جوانان محدود است و جوابگوی نیازهای ورزشی نیست. تعداد زیادی از اماکن در اختیار آموزش و پرورش و شهرداری هستند. با توجه به این مشکلات، هیات بسکتبال برای پر کردن خلاها از ظرفیت بخش‌های خصوصی به‌خوبی استفاده کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید